Wereldverhalen is een serie bekende verhalen uit andere talen.
De avonturen van Tom Sawyer - 120 pagina’s
Tom wil piraat worden en niet naar school.
De avonturen van Huckleberry Finn - 112 pagina’s
Huck moet iedere dag naar school. Daarom gaat hij wonen op een eilandje.
Twee verhalen van Sherlock Holmes - 103 pagina’s
In De Spikkelband lost Holmes het raadsel van een fluittoon op.
In De man met het litteken zoekt Holmes een verdwenen man.
Het teken van vier - 104 pagina’s
Detective Sherlock Holmes op zoek naar een schat en een moordenaar.
De geheime tuin - 64 pagina’s
Klassiek verhaal dat in India speelt.
Alleen op de wereld - 104 pagina’s
Remi gaat op zoek naar zijn moeder, met de zwerver Vitalis en zijn honden.
A Christmas Carol - 77 pagina’s
De gierige Scrooge krijgt op kerstavond bezoek van 3 geesten.
De kleine prins - 77 pagina’s
Een piloot maakt een noodlanding en ontmoet een mannetje van een andere planeet.
De Troefreeks is geschreven voor jongeren met een hoorstoornis, dyslexie of concentratieproblemen. Geïllustreerd.
Pas op, Tirza! - 109 pagina’s
Tirza denkt dat ze fotomodel gaat worden.
Ontsnapt? - 88 pagina’s
Jorien vindt dat ze saaie ouders heeft en dan ontmoet ze Thom.
De stem van Isa - 157 pagina’s
Isa maakt graag muziek, maar verliest haar gehoor.
Rammen en remmen - 100 pagina’s
Vriendschap, aikido
Breakdance in Moskou - 69 pagina’s
Leerlingen van een dovenscholen gaan bij elkaar op bezoek.
Geheime gebaren? -104 pagina’s
Anne en Jolien worden achtervolgd door een jongen. Waarom?
Vogelgriep -140 pagina’s
Kiki woont op een boerderij. Dan breekt er vogelgriep uit.
Vermist - 98 pagina’s
Daan wordt vermist. Zijn jongere broer gaat op zoek.
Droomkelder - 92 pagina’s
De kelder van school moet dicht. En daar zitten de leerlingen zo graag.
Linde pest terug - 68 pagina’s
Linde wordt gepest door een leerkracht. Ze besluit terug te pesten.
Help! Een geheim - 101 pagina’s
Eef denkt dat Carola haar moeder is. Maar dan ziet ze een e-mail…
Ik wil een zoen - 72 pagina’s
Frans wil indruk maken op Jorine. Maar is zijn plan wel zo goed?
Dik? - 116 pagina’s
Over anorexia
Bram, zoon van een soldaat - 136 pagina’s
Bram is bang dat zijn vader hem niet stoer genoeg vindt.
Abby - 118 pagina’s
Abby is zo verdrietig dat ze van huis wegloopt.
Dansen! - 102 pagina’s
Azize wil op dansles, maar dat mag niet van haar vader.
Waar is Leila? - 119 pagina’s
Leila loopt van huis weg en belt bij Jonas aan.
Een vriend in de stad - 112 pagina’s
Ron is eenzaam en wil erbij horen, zelfs als hij moet inbreken.
Mijn schuld - 144 pagina’s
Ivo maakt schulden om erbij te horen. Maar hoe betaalt hij alles terug?
Zin in bloed - 136 pagina’s
Vampierverhaal
Winnen of verliezen - 150 pagina’s
Rik heeft een geheim waar hij niet over kan praten.
Het talent van … : een serie over talenten van jongeren. Veel illustraties.
In de spotlights - 96 pagina’s
Noor is goed met make-up en kapsels.
Stan in 3D - 96 pagina’s
Stan vindt het leuk om dingen te repareren.
Doorzetten - 88 pagina’s
Jayden wil op hockey, maar zijn moeder wil dat hij gaat voetballen.
Vlugge vingers - 88 pagina’s
Milo gaat stelen omdat hij iedere dag 20 euro nodig heeft
Mijn stijl - 96 pagina’s
Marius is goed in basketbal én hij ontwerpt zijn eigen kleren.
Topkok Kim - 96 pagina’s
Kim is dol op de kooklessen op schoo.l
Getekend - 96 pagina’s
Sam probeert zijn ouders weer bij elkaar te krijgen.
Onder water - 96 pagina’s
Joske wordt gepest, maar gelukkig ontmoet ze Fouad.
De Kokkel-reeks is geschreven voor kinderen met dyslexie of een taalachterstand. GeÏllustreerd
Waar is Sjakie? - 52 pagina’s
Dieren, school
Kijk naar jezelf -70 pagina’s
Foto-stripboek over pesten
Stiekem op stap - 60 pagina’s
Verliefd, avontuur